2016年12月12日 星期一

大嶼山大澳遊

近排秋高氣爽很適合郊遊, 星期六便入了大澳這個昔日的小魚村逛逛
己經記不起上一次是幾時來過, 想必已是十多年前了






小商店門前的貓咪, 不知為何要困籠?

這兒已變得十分之商業化, 街道兩旁全是小店子, 
多是販賣著花膠, 蝦米干之類的小店,
臨走時我也買了一些
 

食肆就多是一些燒魷魚,生蠔,黃花魚子干的小店,
到了下午茶時間,  我就幫襯了這些  ~ 芝麻豆腐花, 花生棵, 雞屎藤棵

第二天在家中便煲了菜干, 蜆肉干粥 + 煎黃花魚子干 ~ 味道都唔錯喎
 



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

14 則留言:

  1. 2年同我妹齊齊去過大澳,回程都係買海味 ;p
    吸下新鮮空氣都醒神d,囉囉唔駛每朝都打哂喊路返工 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 吸完新鲜空气,要返工嘅话囉囉都係会一样打哂喊路返工 (≧∇≦)

      刪除
    2. 其實我間唔中都會叫阿head 遣散我, 不過佢次次都當聽唔到, 叫佢俾我星期六唔使返, 又當聽唔到, 我真係好想退休休息下.....@.@.....朝朝咁早返工好眼瞓架, 有d人係吃貨, 我就係睡貨嘞

      刪除
  2. 我好喜欢去渔村,有假期就会约埋家姐去一日游食海鲜

    回覆刪除
    回覆
    1. 你下次帶埋我去嘛, 我勁喜歡吃海鲜架.....(流口水ing)

      刪除
  3. 我有20年冇去大澳啦, 當年行山路過

    回覆刪除
    回覆
    1. 你住港島區入大嶼山行山, 都好遠下喎

      刪除
  4. 街市嗰邊好多貓架,有無見到

    回覆刪除
    回覆
    1. 見呀, 周圍都有好多放養ge貓貓, 仲好靚仔靚女樣添

      刪除
  5. 我都好耐冇去, 唔多人的話會幾舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日唔多人,好好行, 天氣又好, 好舒服....雖然地方細細, 但隔咁多年入一次都唔錯架

      刪除
  6. 回覆
    1. 嗰日雖然都見到貓,但又唔算好多喎.....廟? 淨係去咗關聖古廟咋

      刪除
    2. 廟嗰邊無貓,街市嗰邊好多

      刪除