2015年2月27日 星期五

新春放假軼事

首先恭祝大家
新年快樂, 萬事如意, 身體健康, 金銀滿屋::oo2130

 
新年放咁多日假係屋企, 就嘗試學人整吓嘢食
 
先來個焗豬手, d 皮唔夠脆, 算係一般咁啦::kk3100
 
再來學BMM整戚風蛋糕, 雞手鴨腳咁,仲偶有錯漏 
 (篩完麵粉後至記起落錯咗他他粉, 唯有嘥咗佢丟掉) 
 
攪完一輪 ~ 登登登::kk3014
 
一個可能反轉時部份鬆脫, 導致部份下塌, 唔靚仔

另一個樣子都算唔錯, 見得吓人咁啦

我下次想試下加其他材料
 
泡製一個 奇亞籽 + 蜂蜜戚風蛋糕::ww6021
 
.
 
************************************************************
 
細妹朋友唔食海參, 轉送咗盒大連遼參俾佢,
而佢又唔食海鮮喎, 為咗唔好浪費, 屋企人就拿拿淋幫佢分咗佢嘞
 
(1盒有92條, 手指尾size)
 
不過乾海參要自己浸發, 應該難我唔到 ge::kk3100
 


年三十晚仲攞咗一大堆有機蔬菜俾我, 我到 e + 都仲未食得晒::kk3203
 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 則留言:

  1. 回覆
    1. 整個蛋糕咁大工程::uu7042
      咁多姊妹, 好似得我唔多整嘢食::mm1630

      刪除
    2. 有無食蘿蔔糕 芋頭糕果啲呀 ? 咁海參整過未呀, 炆佢 ??

      刪除
    3. 整蛋糕雖然幾多用具, 但實質唔難整, 嚟嚟去去都係溝埋D料, 攪均佢, 之後入爐就咁簡單咋, 阿妹~ 我都整到就知好易啦 L-)
      新年食咗幾件蘿蔔糕咋, 雪櫃仲有芋頭糕, 馬蹄糕未有時間煎嚟食 :P

      刪除
    4. 海參未浸發, 冰箱又無位, 要遲D 先搞

      刪除
  2. 回覆
    1. G 手look 好得,咩叫奇吖籽?
      阿囉,你仲有咩海参、有機菜食唔晒講聲,我坐車黎攞 Y( ^_^ )Y

      刪除
    2. 奇亞籽提供了現代飲食中所缺乏的純天然食品的營養。奇亞籽含有最豐富的植物性營養:
      • Omega-3 和 Omega-6 脂肪酸
      • 膳食纖維
      • 蛋白質
      • 抗氧化物
      • 必需的維他命和礦物質

      鼠尾草屬一年生草本植物,屬於薄荷家族,高度約1-1.2米

      刪除
    3. D 嘢全部係我細妹俾我, 要佢返香港渡假至有架 :)]

      刪除
    4. 奇亞籽的五種吃法 (資料來自http://formulawave.com)

      1.初次食用建議可嘗試原味,將兩大匙約30克的奇亞籽加入300cc的水中,靜置5分鐘會呈現膠狀物質,攪拌後即可食用,雖然沒有味道,不過蠻有嚼勁的,也非常有飽足感

      2.加在沙拉、燕麥粥或是優格中是最方便且能增加養分攝取的方法

      3.假如不想使用太白粉增稠或勾芡,奇亞籽是非常好的替代,可將數匙的奇亞籽加入欲勾芡的湯汁或醬料中,靜置10分鐘可達到勾芡的效果

      4.奇亞籽布丁,這個吃法是當中最被推崇的,也是夏天消暑的健康冰品,作法如以下

      400CC牛奶或椰奶
      100克的奇亞籽
      2到3大匙的可可粉(調味用,可自由搭配)
      1大匙蜂蜜或代糖(甜菊糖)

      放入容器中均勻攪拌,放入冰箱冷藏15分鐘,拿出便可享用口感獨特的特製布丁

      刪除
    5. PS.1大匙約15克

      5.作為蛋的替代品,蛋在烘培糕點或麵包是不可或缺的成分,假如你因為某些原因不能吃蛋或是因為宗教因素,則可使用奇亞籽來替代蛋,方法是1大匙奇亞籽(需先磨成粉狀),加上3大匙的水,兩者均勻混合後為1顆蛋的效果

      刪除
  3. 回覆
    1. 今次無.......之前一次我睇包裝袋上的食譜整, 佢教我用白胡椒粒, 什錦香草浸, 之後係焗時噴啤酒, 不過我覺得唔夠味, 食時都係要醮芥末食

      刪除
  4. 啰…猪手好靓,教我点整::ee5044
    详细d,唔该

    回覆刪除
  5. 唔識整?咁呢隻點變出黎?
    大舊媽,我用呢個食譜
    http://sweetheartkitchen.com/recipes/german-pork-knuckle/

    回覆刪除
    回覆
    1. 大舊媽你跟標媽個食譜啦, 我 ge 唔夠味, 至於焗幾耐, 我係隔一陣望吓, 反轉焗, 顏色ok 就搞掂

      刪除
  6. 妳地真係好叻,我同細妹媽都唔多整嘢食 ::kk3078
    個下塌蛋糕好搞笑 =)) 不過,另一個真係靚仔好多,個樣仲好好食咁 ::ww6060

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道 ok 啦...... 個下塌蛋糕真係好搞笑架, 為咗唔好令你地有錯覺我識煮嘢, 所以 show 埋出嚟

      刪除
  7. ::ww6080 果然件囉都入得下厨房噃..件G手賣相好得呀...
    人地話浸海參好Q大工程架::kk3099

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我煮嘢好渣架咋::kk3100
      唔使錢買, 係要付出返d 勞力ge, 浸發海參我僧努力 ge::ww6021

      刪除
  8. 蛋糕 & 豬手都好掂::kk3090
    有機青瓜, 至啱要嚟整拍青瓜, 正::kk3023

    回覆刪除
    回覆
    1. 整拍青瓜要做 (新年假期已經做夠喇).....我份人咁懶, 梗係 ~ 齋吃啦::kk3187

      刪除
  9. 妳好耐冇update啦喎!
    拜個年先,祝萬事勝意、身體健康、豐衣足食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我份人好懶架:P
      Oli 新年快樂, 祝你一家人貓身體健康, 日日都開開心心::mm1930

      刪除