2014年10月6日 星期一

10月4日咸標妙之旅

星期六入咗大西北探標妙, 詳細情形遲 d 由 BM媽出 blog講述
 
不過當中有 d 搞笑嘢自己都好想記錄下來
話說一早已知標標是個大醋罈子, 所以事事要以標標為先
入門先同佢請安, 餵食物要俾佢先, etc.
 


 
 
 
一入標門,很意外地, 標標有來接門, say完 hi 再摸頭仔也沒有不滿反應
跟著我便從袋中取中預備給他和妙妙的抓板和零食給他過目
只見他用鼻子嗅了幾次, 再望下我.......似乎都滿意的樣子
 
 
跟著我便拿去給妙妹妹看和 say hello
接著便把東西放在標標坐著的窗檯位置,
妙妙可能見d 食物在窗檯, 也想跟過去
標標便在此時撲打和 fee 妙妙驅趕佢離開
 
我即時便想取起一包魚柳條想俾妙妹妹玩
點知.................我都未掂到包魚柳條,
隻惡標已經出手掃開我隻手, 跟住仲 fee 我叫我咪掂佢 d 嘢
 
我當時真係成個呆晒.......跟住指住自己個鼻同曳豬標講道理
同佢講 ~ ::ww6066 包嘢係我架, 但佢當我耳邊風, 講咗幾次都係 fee 我同出手仔掃我走
 
我見隻呷醋標成日撲打fee 妙妹妹, 咪成日同佢講::ww6038 no no no
佢應該勁唔中意, 當日用佢 ge 摩打手連環拍打我褲管和鞋面好多好多次
 (不過次次都唔痛ge)
 

但我用手餵嘢佢食, 佢又無抗拒肯食喎
睇嚟佢係呷妹妹醋, 唔中意我黏妙妙......真係無佢符 ~ 大醋罈子標
 
 
妙妙豬除咗靚女之外, 仲超級好脾氣, 任摸任抱, 從無 fee 過
,
餵佢食嘢時想佢企高用隻手仔踏住我隻腳, 佢又會照做, 乖豬到無朋友
......................................................................................................................................
 
另外想講下, 當日 BM 媽教我地整 macaron
但我就整咗 d 阿十話 [咁得意] ge 嘢出嚟
(左手邊最頂嗰粒先係BM媽整 ge)
 
 
...........................................................................................................................................
當晚依依不捨同標妙道別後,  1 行 8人去了三聖村吃海鮮
 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 則留言:

  1. 回覆
    1. 標標佢當我講嘢係耳邊風::ee5133

      刪除
    2. 有邊個仔會聽阿媽話先得架,家陣個個都話自己獨立思考架嘛::mm1549

      刪除
    3. 亞囉諗住唔聽老豆老母話都聽街外人話丫::vv4087

      刪除
  2. 其实如果唔喺早兩日喺FB见到再加咸十通水,我真嘅唔知果d咁得意嘅嘢叫做 macaron::mm2065
    大爷标d脾气…::uu7167 我Daisy真係要对佢再三考虑清楚::kk3013

    回覆刪除
    回覆
    1. ::kk3114 阿十話千奇百趣馬卡龍
      標標未適應啫, 妙妙佢咁乖咁嗲, 假以事日, 妙妙必定可以攻下呢座標城ge::ww6021

      刪除
    2. 可能要等到天荒地老::_2061

      刪除
  3. 標標唔咬妳已經好俾面妳ga la ::kk3145
    妙妙真係乖到冇朋友 ::vv4040
    妳地d Marcaroon ::oo2051

    回覆刪除
  4. 標仔佢.....::rr8066
    妙豬好搶眼, 蝴蝶結靚靚::ee5130

    回覆刪除
    回覆
    1. 妙妙脾氣好到加零一, 真係又靚又抵錫, , 標媽執到寶吖::ww6002

      刪除
    2. 蝴蝶結系波咪作品,人人有份 ::ww6050

      刪除
  5. 哈哈,你地應該明白我平時成日講醋王之王 d 罪狀啦,Bill Bill所有發惡既原因,都是沖住妙妙來,包括你地請佢食的零食,佢唔系唔俾你番,系唔like你俾妙食呀! ::kk3132

    回覆刪除
  6. Bill爺對妙妙既反應,都真係幾嚴重喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實平時佢地相處 ok 架, 我見妙妙係房,標標入埋去都無 fee 打佢
      最明顯係當我地同標標一齊時, 妙妹又想一齊, 呷醋標唔鍾意share, 佢就會驅趕妹妹嘞

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 標標豬係唔會同你講道理架, 因為佢嗰 d 先係道理 ::vv4042
      妙妙豬真係乖到冇朋友, 超抵鍚:x :x

      刪除
    2. ::kk3023 下次帶個袋去, 老笠妙妙返屋企.....真係諗下都開心::oo2051

      刪除
    3. 你唔使諗,到時Bill Bill會守住門口,唔俾你走,因為唔唔鐘意share 嘛,包括佢唔like既 Miu Miu ::oo2051

      刪除
  8. 第一張BillBill好正喎,好似任俾妳地咸咁:p

    回覆刪除
    回覆
    1. ::ww6038 錯覺嚟 ge, 張相係遠距離影埋去ge, 當時標標入咗房想瞓覺, 而嚟個反肚姿勢, 係佢ge 瞓覺姿勢之一, 要摸佢肚, 睇怕得標媽 & 標爸先做到::ww6058

      刪除
  9. 黑蚊蚊响樹扮馬卡龍果啲 ~ 邊計個整架::ww6007
    家下更明白卡B標妙媽係高高手::_2261
    喪標乜都識乜都曉, 勁有性格嘅醋男子, 靚女都唔賣帳::mm2065
    佢隻毛手仔拍拍拍係咪好得意呢, 我豬持你老笠妙妙豬返屋企.....渡下假,
    拔.....長遠計.....自己領養一個毛孩啦, 咁世上又少個孤兒架啦::ww6054

    回覆刪除
    回覆
    1. ::ww6066 乜啫............ 下次留2 粒扮馬卡龍你嘆吖啦::ww6023

      刪除
  10. 啰罗…羊年祝妳&家人:做人“羊”眉吐气,前程“羊”关大道,烦恼“羊”长而去,羊年万事如意身体健康!
    ::mm1930 ::mm1930 ::mm1930

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝黛蓮妹(≧∇≦)
      我祝大舊爸媽一家羊年人貓身體健康,萬事如意,金銀滿屋,恭喜恭喜(≧∇≦)

      刪除