2013年10月24日 星期四

巴爾幹半島之旅

月初去了東歐 5 國 (塞爾維亞, 波斯尼亞, 黑山共和國,

斯洛文尼亞 & 克羅地亞)


塞爾維亞
  
波斯尼亞

黑山共和國
 
斯洛文尼亞

 
克羅地亞
  


hea time
這兒的海水很清很乾淨, 水底的海膽清盺可見

自費小吃
在斯洛文尼亞買了兩種不同品種的新鮮無花果, 價 $一樣都是 € 5/KG
想不到綠綠地色的比紫無花果更清甜好味 ,一次過吃了很多,大滿足 

每日的團餐
 



紀念品
 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

36 則留言:

  1. 回覆
    1. 車,D膳食邊有你講得咁差 jack!

      刪除
    2. 我個胃唔舒服吖...... d 西人飯 & 意粉好硬, d 肉無味淡 mou mou, d 沙律生椰菜唔好食架, 有部分 dessert 甜到阿媽都唔認得添

      刪除
  2. 你去咁多日, 寫得嗰少少, 好似唔係好啱數喎 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 車,D膳食邊有你講得咁差 jack! x 2
      d 餐望落好 ok 喎

      刪除
    2. 你都識講....望落吖嘛.......打你 seafood (-__- ||)

      刪除
    3. 啲賣相都幾得吖,我睇完啲相當去咗

      刪除
    4. 仔仔媽~ 我都睇完你個blog 當探完天師仔& charco仔 (^o^)

      刪除
    5. 妳唔怕搭長途機,可以真係飛o黎紐約探佢哋喎

      刪除
    6. 我都曾經有諗過去美國ge....仲可以去探埋呢媽....不過除咗怕坐長途機, 我更加唔想強迫做安檢的全身掃描 or 拍身檢查 =.="""

      刪除
  3. 回覆
    1. 我一次過食咗好多好多....開心C (^o^).........卡b 你有無食過綠綠地食嗰隻品種, 仲清甜過紫食嗰隻

      刪除
  4. 啲相好靚噃……十聲就玩完返嚟……
    出卜都唔出聲, 我而家科盧唔到嘛 @.@ 估下我邊個, 媽媽叫我叫你戈估下喎 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽叫我叫你估下喎........媽媽一叫就做咁乖仔......梗係哥哥嚟啦......咁你咪係成日返工無 $40 飯錢嗰位囉 :P

      刪除
  5. 唔係麻……得一卜咋??
    地方真係好靚啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懶嘛 :P ........... 外國地方大, 風景靚, 真係幾正架
      吉吉你都就去米國玩啦 ^ ^

      刪除
  6. 歐州國家d地方零捨唔同,好有古典味...原始味....
    膳食好好啫...
    乜....第一餐...塊橙對落....泥土黃嗰篤....個樣咁開胃嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. O_O 嗰篤 .....wakakakakka~~~~

      刪除
    2. D 西人整 ge 肉, 無味又o鞋, 加上我個胃唔舒服, 唔係好食到嘢, 返嚟瘦咗 3磅吖, 塊面尖咗 -.- "
      嗰篤嘢我一見到都覺佢似架........kakakakka

      刪除
  7. 屋細無地方擺嘢, 我主要係買紀念茶匙.....其他儘可能唔買 =.="""

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 原來你自己去咗16日.....我跟團去12日咋, 我家姐想睇紅葉所以揀10月去, 不過天氣就無你去時咁好, 開頭幾日間唔中有落雨

      刪除
  9. 風景好靚呀..................唔知果隻腳係咪你呢???????????

    回覆刪除
  10. 靚到吖 (=^x^=)
    玩到唔想返嚟nei ^_^

    回覆刪除
  11. d 風景係幾靚架, 地方大空氣好人又小, 生果又好味 ^ ^ .....不過 d 西人煮ge食物始終唔啱口味, 想返 HK 食嘢 @.@

    回覆刪除
  12. 新一年要健健康康更加多姿多彩啊!!!

    回覆刪除
  13. Keroro 你好,

    首先祝你新年快樂, 馬上得意!希望你到處都找到共鳴! : )

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除