2010年5月30日 星期日

唉 ! 有得睇無得食

今天 sister 與朋友逛街時, 收到一張由 pizza hut 派發的宣傳coupon, 上面竟然是印著 $49 一個至尊大批 pizza ! sister見咁筍,  隨即便與友人各自買了一個, 還立即通知我是否有興趣買一個...............




                  

                                                   

唉 !
興趣我當然有 (又平又好味, 最啱我呢挺貧窮人仕 ma)., 只可惜我不吃牛肉多年, 只能眼看手勿動 ........... 唉 ! 我很愛吃 pizza 的.......

 hut hut 做乜咁弧寒, 比多款人哋選擇嘛 .........   


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言