2010年2月9日 星期二

我的兩個好同事

今早開始有點傷風

& 流鼻水,


回到公司, 我的兩個好同事知道後, 一個彈開九丈遠, 一個唔比我回家休息, 叫我繼續留係公司做嘢, 仲要o嚟緊幾日都唔准請病假 !


嗯  !------------  佢哋對我真係好架喇

!


 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 則留言:

  1. 你係公司要員之一, 點可以話放就放呢~
    [版主回覆02/10/2010 09:51:00]虛無o既說話對我唔work 架, 實際d ----- 比d 獎賞  我吖----- 唔該

    回覆刪除
  2. 貓貓 , 你d同事對你真係好喎 , 彈開九丈遠 , 咁佢有冇撞親呀
    [版主回覆02/10/2010 10:03:00]九丈咁遠 -------- 無眼睇佢

    回覆刪除
  3. 唔好放假喇! 乖乖地做埋d 野! 過兩天都放假喇!
    [版主回覆02/10/2010 10:00:00] Boss --------- 唔洗用我用到咁盡呀 !

    回覆刪除
  4. 野田係你公司嘅要員 , d工作留番比佢做啦
    [版主回覆02/10/2010 11:59:00]唔得架----- Boss 嚟架 ma ------ 佢叫做咪病住嚟做 lor !
    不過, 如果佢係行好心, 幫我做番d -------   --------  ------ 屋企嘢, 咁就 very good 喇

    回覆刪除
  5. 你好返d 未呀!? 食咗藥未呀! ?  早d 抖啦! 天 日記得返工喎!因為你好多野做呀!
    [版主回覆02/11/2010 16:32:00]你個樣唔似係關心我喎 !
     

    回覆刪除